Homłork i takie takie coś takie XD”

SHOUJOAIFTW
Moja wyobraźnia zaczyna mnie niepokoić XD””

I Homłorkiii~
MATRIOSZKICZYJAKIMTAMBYLO
Matrioszki XDDD
DZIEWOJE
Dziewoje ze wrzorzastym ubiorem :B

PIETRASPODLATARNIĄXDDD
Pietrka to ja wszędzie wepchnę, nawet do pracy domowej XD”
TAKIITAKIMYAREGHAY
Łiii~ Taki i takibi 8D Rysuję ich tak rzadko, że zapomniałam jak ich lubie bardzo XD
RENKAZMOTYLEM8B
A to robione jak mi się już spac chciało, to takie crapowe, że nawet mi się obrócić nie chciało :B

Komentarze 4 to “Homłork i takie takie coś takie XD””

  1. OMG~ XD Idź Ty zła kobieto, gdzie mi do obrażania się za to! (bo już się naprawdę zaczynałam bać, że to coś strasznego xD) Ja się zaszczycona czuję, o! :B To jest świetneee~ 8DDD
    …yay for creepy pervs~ |D
    I przecież wszystkie trzy laski rację mają. XD”
    Od dzisiaj wołam na Ciebie Onee-sama. 83 XD

    MATRIOSZSZSZSZKI~! 8DDDD
    Uwielbiałam się nimi bawić jak byłam mała. |D One takie przeurocze są. 8D Chcę ich narysować~ |D
    Ten rudy (Takibi? czy Taki, bo już nie wiem xD) jest taki ładny, hurr ❤ (słabostki do rudzielców, lol xD)

    STFU, to nie jest crapowe. :B
    Choćbym chciała, to takiej ręki nie narysuję. ._.
    …czy tylko ja nie potrafię rysować ładnych motylków? ;w;

    • Raz w życiu zapomniałam skopiować przed wysłaniem, to ucięło. Ziaaal. :F
      OŁGEJ.
      Wycięło środek, więc piszem jeszcze raz. XD

      *po Matrioszkach, a przed dziewojami szło jak tak: *
      „Łoł, a Lachon to włosy ściął. |D I nadal fajnie wygląda. 83 Tylko, że nie ma już tych białych nitków na spódniczce! D:
      Chcę bluzkę na ramiączkach tej babki po lewej. 83
      (yay! spodnie na tyłku! |D)

      Oni są haaawt. O. Też chcę ich narysować. |D”

      • A internet mnie nie lubi, a ja skopiowałam, hejahoł~ XD

        „Chcę bluzkę na ramiączkach tej babki po lewej. 83”

    • „zła kobieto” dobre określenie XD
      Ale nie no, fajnie że mnie za to nie zabiłaś 8D XD
      Ja się totalnie czuje jak jeden… to jest dziwne D: …ale wątpię, żebym się zmieniła XD
      Nie mają! XD A co najśmieszniejsze, że coś podobnego faktycznie się zdażyło… no, niezupełnie, ale ja w klasie od artu miałam zwyczaj zacinać się, i gapić się w dal rozmyślając o tym kto z kim śpi. XD I któregoś dnia słysze za mną jak jakieś dziewczyny rozmawiają „Co ona tak zawsze się wpatruje w nicośc? ” „Nie wiem, i do tego nigdy się nie odzywa!” „Słyszałam że ma bardzo dobre oceny, musi być mądra!” „Ciekawe, o czym myśli… o czym myślą mądrzy ludzie? ” No myślałam, że nie strzymam i zacznę się śmiać w niebo głosy XD …Chociaż i tak nic nie przebije „OMG! YOU CAN SPELL SPANISH WORDS WITHOUT LOOKING THEM UP! YOU’RE JUST LIKE JESUS!”
      yaaaaay~ 8DDD

      Ołaaa, ja też 8DD Moja ciocia je miała, i nie wiem czemu, ale zawsze jak do niej przyjeżdżałam to je wkładałam, rozkładałam, przekładałam itd itp. XD Takie proste, a tyle radości daje 8DD

      Ano, ścioł włosy XD Tak jakoś nie miałam pomysłu na inny ciuch,a tamten mi się podobał, więc ją trochę uzdatniłam i jest! Wielki powrót różowiastego lachona! A nie ma białych nitków, bo… jakoś nie wiem, spodobała mi się spódniczka tak jak jest teraz, i nie chciałam zepsuć XD
      (Bo nie chciałam się tłumaczyć przed panią od plastyki, dlaczego rysuje facetów w spódniczkach! D:< )

      O yaaaay~! Narysuj! 8D
      Ten rudy to Takibi, ten niebieski to Taki (Ognicho i wodospad, jak orginalnie XDD ) wymyślili się na nudnej lekcji techniki, i Takibi to trochę inaczej w orginale wyglada. Normalnie jest starszy, i ma jeszcze z przodu takie dwa pejsy przy uchu XD Ale chyba go zostawię tak jak jest tutaj, bo fajnie wygląda 8D Więcej shot bede mieć! XD

      Jest, jest :B Opowiem Ci tego historię. W niedzielę wieczór, dzień przed deadlinem byłam ledwo żywa. Cztery obrazki były skonczone, jednak piąty był w lesie, bo nawet nie miałam pomysłu. Pojechaliśmy z rodzicami do koleżanki mamy, i wziełam ze sobą sketchbooka, w nadzieji, że coś mi do głowy przyjdzie. I nagle bah! Miałą na półce taką rzeźbę ręki XD Więc ją narysowałam, machnełam na górze motylka, który ma beznadziejny kształt, a i tak był ścieray i rysowany od nowa 1892471013047 i 1 razy. I on naprawdę wyglada beznadziejnie, tylko kolory się w miare udało, o dziwo :B

Dodaj komentarz