imprezy okolicznościowe som nudne :B

Dlatego zawsze zabieram na nie szkicownik :B

KATRINKAX3
Katarzynka <33 (w wersji z krótkim rekawkiem XD ) Mam ochotę to pokolorować, i w ogle XD
CLOTHESSWAPAHAHAHAHA
Musiałam. XD W końcu to standard XD …ale jacyś tacy nie podobni w ogóle. E, jak na rysunek w pół-mroku to i tak nie tak źle :B
RANDOMCATISRANDOM
Okaleczanie Klaviera XD To z miłości! XD
Random cat is random, i się tam zaplątał… nie wiedzieć czemu, wszyscy przy stoliku się tym zachwycali XD”

i reszta tegesów, trochę podstarzałych już~
BLAAAAH
Jak można łatwo zmarnować strone w szkiconiku XD Musze zapamiętać, żeby nie rysować na siłę :c Jedyny powód, dla którego to wstawiam to to że mi się niezadowolony Pietrek podoba XDD
Shougi, ftw. D:<
BLA
Takie tam, bazgroły ze szkoły. To na samym dole mam zamiar wydrukowac sobie na koszulce, bo wspaniale oddaje mą osobę :B

Jedna odpowiedź to “imprezy okolicznościowe som nudne :B”

  1. Bo Katarzynka śliczna jest. 83 I ładnie jej krew spływa po rękach. XDD (jeszcze powinna chodzić po łące i kwiatkach dla klimatu XD) Pokoloruuuj~ |D

    Yaay! 8DDD A wiesz, że to samo narysowałam? Tylko nie dokończyłam. XD (telepatia FTW XD)
    Pietrek w okularach, omg! D: ❤ Kij, że nie wygląda jak on. XDD
    Katrinka wygląda jak zwykle ślicznie. By, jak Ty to robisz~? lD
    A Luke'owi oczywiście najbardziej się oberwało od życia. C: (ja bym wolała miniówkę, bo w sukience zawsze wyglądam jak wsiun XD a tak to zawsze zostaje ZA-długa bluzka Pietrka XD)

    Biedny Klavier, znowu w dupę od kogoś dostał. XD On jest chyba po prostu do tego stworzony. :F
    Nie mogę jaki on jest słodki na Twoich rysunkach D8 -shot-

    Random cat też fajny XD

    Szołgi ma uszy! Będzie mógł w końcu coś słyszeć! 8D
    Boziu, Pietrek! Aż go nie poznałam z tą miną "japierdolęnicmisięniechceżyciessie". D: Ale faktycznie zajefajno wygląda. 83
    Kurde, Luke na cracku! XD Ale i tak najbardziej mnie rozwalił Tata. XDDDD *ómarła*

    omg, motylek. D: Jak tak na to spojrzeć. Czuję się w niebezpieczeństwie. Od dziecka mordowałam motylki. DDDD:< Beato mnie zabije! ;w;
    Yay, Disney~ 8D Weź, genialnie Ci wyszli tutaj. :B
    XDDD Też chcę taką koszulkę. XD

Dodaj komentarz