NUCLEAR MEMBRANE OF ZE NUCLEOUS

Bo to ma sens XD

PATOLOGIAWRODZINIE
Uwielbiam ich XD Aczkolwiek.. nie wróżę temu małżeństwu dobrej przyszłości XD

PATOLOGIAWRODZINIE2XD
A to takie nabazgrane na plastyce, bo wcześniej skończyłam muszelki rysować xD”

PIETRASNAHISZPAŃSKI
Mieliśmy na Hiszpański przynieść zdjęcie kogoś sławnego, żeby go opisać XD Ja oczywiście zapomniałam, a że pani wspomniała, że można coś narysować, a ja akurat miałam kilka markerów przy sobie, maznełam sobie Pietrka XD

MADSKYLZZZZ
Dzizys, znowu on XD” No więęęęc… to po lewej, narysowałam ja w sklepie mojego wujostwa z nudów XD A potem wujek próbował to odtworzyć. efekty widzimy po prawej XD

Komentarzy 5 to “NUCLEAR MEMBRANE OF ZE NUCLEOUS”

  1. Ze wut?! D: Nie wiem czy to ma sens, ale fajnie się czyta. XDDD

    Ja wiedziałam, że mi poprawisz humor tym~ XDDD
    Teraz będę się chichrać, a nie matmę robić, Tyyyy~ D:<
    Kocham Cię. ❤ xD

    Yeey~ Jakże oni uroczo wyglądają. ❤ Ale ja też im przyszłości nie wróżę. xDD
    Boże, Klavier w kuchni. To będzie katastrofa ekologiczna. D:<
    Ja rozumiem jej bóóóóóóól! Tylko, że mnie nikt nie broni. ;w;
    BFF! xDDDD To już musi być szczyt, żeby obsługiwać własnego faceta i własnego brata, jak się upiją. XDDD

    Omg, Pietrek, Ty dupku! D:< Nie niszcz ludziom marzeń. XDD
    Luke wyszedł genjalnie. XD
    Ja chcem to na ściaaaaanie! :C

    Pietrek nagle stał się sławny, ohmaj. XDD
    Tak w ogóle… To jakżeś Ty go opisała? XD

    On się wszędzie wtrężoliiii! Nawet do mojego zeszytu od matmy. :C
    Twój wujek ma talent! XD

    • Ma, ma XD Jeszcze jest nucleoleous, czy jak to się pisało XD” Miałam ostatnio sprawdzian z biologi, to dlatego 8D

      ..Bywa XDD
      Ja Ciebie też ❤

      No raczej nie za ciekawie im sie układa XD …czyli lepiej by było jakby tylko ze sobą spali, i nie wchodzili w stałe związki! XDD
      Lepszy Klavier niż taki Oro co nie wiadomo co mu może z tego wyjść D:
      sob ;w;
      Racja, racja XD Któregoś dnia klavier trafi do rekordów Guinnessa jako najwieksze popychadło XDD …Ale z jakiegoś powodu uważam że to niesamowicie seksowne jak tak nim poniewierają XDD

      To? D:< Ale to ja Ci ładniejszą wersję zrobię, bo tak dupniaście wyszło! D:<

      On zawsze był, jest i bedzie sławny, ma to we krwi XD
      No więc napisałam, że jest dziwny, aczkolwien mondry, lubi grać w karty, mieszka w 13tym wymoarze i ma młodszą siostrę o imieniu Katrin XD I jeszcze mieliśmy pod tym taki krótki jakby-wywiad zrobić, i było cos takiego:
      -Óuien es tu amigo? (kto jest Twoim kumplem?)
      -Luke es mi amigo, pero no me gusta el. (Luke jest moim kumplem, ale go nie lubię.
      -POR QUE!?! D: (dlaczego? XD )
      -Porque es muy aburrido D:< (Bo jest bardzo nudny XD)

      Jaki spryciaż :O
      no nie? XD

  2. Zuo…
    Nie ma co na nią krzyczeć i tak z takimi rodzicami musi mieć za przeproszeniem spieprzone życie
    Nie za bardzo załapałem o co temu Pietrkowi chodziło xD
    Dobrze że ja nie daje mojej rodzinie rysować takich rzeczy, to był by horror

  3. A więc nazywają sie Pierrot i Katarina… Ładne imionka 😀

Dodaj komentarz